Key account manager

Jungheinrich spol. s r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
3 500 EUR/mesiac+ atraktívna variabilná zložka mzdy. V zmysle zákona uvádzame minimálnu výšku základnej mzdy. Finálna výška mzdy bude nastavená na základe skúseností kandidáta a bude upresnená na osobnom pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúseného Key account managera (min. 5-ročné skúsenosti z obchodu s technickým produktom) a veľmi dobrou angličtinou.

Ako Key Account manager budete mať na starosti:

  • Nadväzovanie obchodných vzťahov s našimi kľúčovými klientmi a budovanie nových partnerstiev
  • Plánovanie a implementácia stratégií na rozvoj našich kľúčových zákazníkov

Typický deň na pozícii Key Account manager zahŕňa:

  • Organizovanie obchodných stretnutí s kľúčovými klientmi
  • Komunikáciu s riadiacimi zložkami medzinárodnej koordinácie Key account zákazníkov na centrále spoločnosti

Pracovná doba pre túto pozíciu je flexibilná, v závislosti od potrieb kľúčových zákazníkov.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Môžete využiť príspevok na šport a udržiavať si tak zdravý životný štýl alebo Vám prispejeme na iné benefity, ktoré ponúkame prostredníctvom programu Cafeteria
  • Po odpracovaní 1 roka Vám prislúchajú 4 dni voľna navyše, aby ste si mohli oddýchnuť a načerpať nové sily.
  • Budete mať možnosť zúčastňovať sa vzdelávacích programov v zahraničí a rozvíjať sa tak nielen v práci, ale aj osobne.
  • Okrem toho Vás čakajú aj firemné akcie, kde sa môžete stretnúť s kolegami a užiť si spoločné zážitky.
  • Ako Key Account manager sú pre Vás samozrejmosťou služobný automobil, mobil a notebook, ktoré Vám uľahčia prácu.
  • Budeme Vám poskytovať ďalšie benefity a podporovať Vás v rozvoji Vašej kariéry.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie životopisu, vaše žiadosti starostlivo posúdime. Z časových dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.6.2024 (ostáva ešte 32 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Orientácia na dlhodobé ciele a výsledky.
  • Schopnosť vyjednávať s medzinárodnými zákazníkmi.
  • Technická zdatnosť.
  • Hard skills: skúsenosti s riadením kľúčových zákazníkov, znalosť obchodných procesov a základov obchodnej stratégie.
  • Soft skills: vynikajúce komunikačné a prezentačné schopnosti, tímový hráč, schopnosť riešiť problémy a robiť rýchle rozhodnutia.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Jungheinrich patrí medzi najväčších svetových dodávateľov vysokozdvižnej a manipulačnej techniky a na slovenskom trhu je dlhodobo jednotkou. Jungheinrich ponúka svojim klientom komplexnú ponuku produktov a služieb zahŕňajúcu vysokozdvižnú a manipulačnú techniku, regálové systémy, informačné systémy pre riadenie skladu, prenájom vozíkov, servis a finančné služby. Na Slovensku pôsobí prostredníctvom dcérskej spoločnosti Jungheinrich spol. s r.o. od roku 1997.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Junger
E-mail: poslať životopis
ID: 4827699  Dátum zverejnenia: 15.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 3 500 EUR/mesiac