Delivery manager v oblasti IT
SkyToll, a. s.
Lamačská cesta, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
ihneď alebo dohodou
2 800 - 3 500 EUR/mesiacMzda je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 2.800 € brutto pri plnom úväzku. Variabil 16% vyplácaný štvrťročne na základe plnenia KSI
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovedá za riadenie menších infraštruktúrnych a aplikačných zmien - obnovy, úlohy z auditov, malé požiadavky od zákazníka, riešenie dopadov z incidentov / problémov / monitoringu / atď., následne rieši zmenové konania.
End to end riadenie menších zmenových úloh / dodávok v oblasti IT prevádzky
- od iniciácie/definície rozsahu, cez analýzu a návrh riešení a samotnú implementáciu (vrátane otestovania zmenovej požiadavky) až po nasadenie do produkčného prostredia (vrátane post-implementačnej fázy)
- riadenie integrácie riešenia s inými systémami / aplikáciami a tretími stranami
Spolupráca s dodávateľskými spoločnosťami a tiež komunikácia so zákazníkom / objednávateľom
Ďalšie zodpovednosti
- kapacitné plánovanie interných kolegov (v spolupráci s ich nadriadenými)
- riadenie rozpočtov dodávok
- identifikácia a riadenie rizík
- zabezpečenie dokumentácie
- reportovanie o stave úloh
Zamestnanecké výhody, benefity
Finančné výhody:
- atraktívna základná mzda
- variabilná zložka pri splnení KSI 16%
- vernostné odmeny za odpracované roky
- mimoriadne prémie
Flexibilita a voľno:
- pružný/flexibilný pracovný čas
- 5 dní pracovné voľno
- možnosť občas pracovať z domu (home office)
Stabilita a rast:
- stabilný finančný rast a obrat spoločnosti
- nízka fluktuácia zamestnancov
- podpora aj v mimoriadnych životných situáciách
Vzdelávanie a rozvoj:
- bezplatné jazykové kurzy
- interné vzdelávanie
- odborné školenia
Firemná kultúra:
- rôznorodé teambuildingy
- neformálny dress code na pracovisku
- darčeky pre deti zamestnancov 2x ročne
- veľkolepé Vianočné večierky
- priateľská atmosféra na pracovisku
Zdravie a wellbeing:
- multisport karta
- úschovňa bicyklov na pracovisku
- kvalitná káva
- zvýhodnené ceny skipassov
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na interview najneskôr do 10 dní od prijatia žiadosti. Uchádzač, ktorý sa zúčastní výberového konania bude informovaný o výsledku telefonicky alebo e-mailom.
Ak Vás nebudeme do 30 dní kontaktovať, vybrali sme kandidáta, ktorého skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Certifikácia v oblasti riadenia projektov - výhodou.
Očakávame prax:
- v integráciách SW riešení
- v riadení dodávateľov
Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť
- analytické myslenie
- schopnosť rozmýšľať v súvislostiach
- flexibilita a spoľahlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenský projekt elektronického výberu mýta je vo svete unikátny tým, že pokrýva okrem diaľnic a rýchlostných ciest aj veľký rozsah ciest prvej triedy najvyspelejšou technológiou satelitného mýta. Riešenie je založené na GPS - GSM technológii, je maximálne flexibilné na zabezpečenie budúceho nárastu objemu nákladnej dopravy, ako i rozširovania cestnej siete SR. Na realizácii projektu sa zúčastňujú nielen renomované medzinárodné firmy, ale aj slovenskí odborníci a lokálne spoločnosti v oblasti informačných technológií a inteligentných dopravných systémov.